Snus!

Yes, alla snusare, nu har ja ett bra svar. Jag förde en disskution med mig själv, och vet varför regeringen höjer snuset men inte ciggen. Eller... nej, inget svar, men jag vet varför dom inte höjer ciggen.

Helt ärligt nu. Har du nån gång varit med om att någon av regeringstöntarna snusar? Nope. Det är en så kallad arbetar drog. Men regerings nissarna röker. Thats the shit. Varför höja något de själva förlorar på? Nej nej, vi höjer snus prisena! då blir alla nöjda och glada! Jag menar... hur många av snusarna skulle sluta bara för priserna? folk skulle givetvis försöka dra ner på snusandet, men inte sluta.
Nej fan. Regeringen är full i skit. Vissa saker gör dom bra, men när dom gör sånna saker o vinner på det själva, då kan dom fara o flyga:)


Kommentarer
Postat av: Yours

Jag är lika beroende av dig som du är beroende av ditt snus

2008-03-09 @ 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0