Den dödliga Driften

Oja, nu ska ja skälla på det manliga könet.
Nej, men om någon vänlig själ ville tala om för mej vad de är för  fel på vissa killar alltså.
Dom ser på brudarna. Vad ser dom? inte dom vackra ögonen. de blyga leendet. Håret som är ostyrligt i vinden. Och bla bla bla. Dom ser ett tillgängligt hål. Har jag fel? nej just de. Men nu ska vi komma ihåg att jag inte angriper alla. Bara de att jag aldrig träffar på minioriteten. Var är ni? haha!
nej men helt ärligt talat. Varför hålla på så? alltså, ja kanske bara är en aningen udda, hemdlysten bondbrud, men ni förtjänar inte annat än kastrering med slö förskärare.
Med en pungspark som bedövning.

Jag träffade en kille en gång. Blev kär. jaja, ni vet resten. Men han hörde till minioriteten. vad som gick snett?
han ville inte prata.

tragiskt men sant. Så nu undrar jag om de är smittsamt? att se tjejer som tillgängliga hål att göka ett tag, sen hittar man en ny o gökar med den innan man talar om för den gammla att de är the end liksom? för ni verkar bli fler och fler.
jaja.
Ni är ju rätt okej på de ni gör. Vi får väl nöja oss med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0