Hjärtslag

Länge är inte länge. Aldrig är aldrig. att ha något har man inte. Jag skulle kunna försöka förklara vad jag menar, men jag väljer att avstå.
Ordet kärlek är fint, bara ordet. Men vad innebär det egentligen? det betyder olika för alla. Skulle jag kunna tro. Själv vet jag inte om jag direkt har upplevt " Den Stora Kärleken". Kär då? tss, det har väll alla varit?
men just det där STORA. det som alla pratar om. vad är det egentligen?
 Ja, jag vet. Det är det där fina, som man bara kan uppleva när man verkligen älskar någon. eller känner att " det här är verkligen rätt!" . Jag kan heller inte påstå, att kärlek är något jag går o dagdrömmer om. Nåt man aldrig upplevt kan man ju inte sakna, eller har jag fel? Längta, det kan man nog göra. men inte sakna. man kan inte sakna något man inte upplevt.
Nej, nej, nej. jag är inte anti-love liksom. Jag undrar mest bara vad det kan vara. haha, det här är ett kul sätt , att disskutera med sig själv. man får prata till punkt, och ingen protesterar särskillt mycket.
Men kärleken alltså. Vackert. Oja.
Men som sagt. Det man inte upplevt, det saknar man inte heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller helt och hållet med vad är det där STORA har själv inte varit med om det.men jag e glad för det.egentligen man blir sårad och skadad inombords om det där fina STORA skulle gå åt helvete. och va jag vet så e det inte roligt.men om man skulle hålla det där STORA så e det ju bra. men alla gör inte det. och jag e rädd för om jag blir tsm me en tjej som inte kan hålla ett förhållande,och en själv e riktigt kär ja då e man död inombords sen...

2008-01-06 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0