Hej. Det här är jag.

hej. som ni vet, jag är ronja. jag är inte som alla andra. rätt udda faktiskt. Jag tänker olika, jag ser på saker olika, jag har olika musikstil, klädstil och sätt att bete mej på.
Och , hell yeah, det finns fom som bryr sig. Onödiga jävlar som bryr sig. hehe. nej, men så är det ju. det finns alltid dom som inte kan ta att man står på egna ben, sticker ut från mängden, tycker som man gör och har lite jädrar anamma i sitt sätt att utrycka saker. Nej, men ni interligenta personer förstår vad jag menar. Ni andra fnyser åt vad jag har att säga.
Men, detta tyder på att jag ... jaa.. vad F*n tyder det på? Okej, min blogg, mina åsikter, jag gör som ja vill.
Detta tyder på att jag är så mycket smartare än ni. Det här är sån jag är. Take it or leave. Its all up to you. Vem av oss två, dej eller mej, är det som kommer klara sig bäst i livet? är det du, som följer med strömmen, vänder kappan efter vinden och gör som alla andra säger åt dej eller tycker? eller är det jag, som skiter fullständigt ialla andra, försöker så gott jag kan med vad jag vill och vet, och gör tvärt i mot vad alla andra säger och tycker? Det kan man fråga sig.
Men som sagt. Det här är jag.

Kommentarer
Postat av: Tigerns

As you allready said. You are really something special

2007-12-28 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0