Boysen och Braudsen

Ja. ennu ett inlägg idag. Duktigt. *stolt*
nej. Men nu ska vi disskutera grabbarna och tjejerna. Jag har min egna lilla teori om det där. Finns nog fler som håller med mej, men en sak av allt det ja funderar på.
Många killar väljer yngre tejjer livet ut. Jag tror att detta beror på mognad. Tjejer mognar snabbare än killar. Så äldre killar och yngre tejer dras till varann. Dom befinner sig på samma våglängd. ( jag vet att mian små funderingar nu i början inte är särskillt bra, men det är endå en början, så klaga inte) Det var en fundering jag hade. Visserligen är det särkert fler än jag som funderat på detta, och kommit fram till samma sak, men jag har inte hört det förut, så därför bloggar jag om det.
förretsen... så har jag inte så fel.
Men i vilket fall som helst, så finns det dom som väljer så här livet ut. jag tror att det beror på att killar stannar på en viss mognadsgrad, och befinner sig där hela livet ut. medans vi kvinnor utvecklas i mognad. Inget illa menat mot er av det manliga könet, jag kan nästan slå vad om att jag resonerat likadant om jag vore kille.
Och om detta inte redan är , så lär det snart bli vetenskapligt bevisat. Men det är det nog redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0